Flourish FAQ

Heb je nog vragen over Flourish?
Wij hebben het antwoord.

Bestelling

Is mijn bestelling gelukt?

Jouw bestelling is gelukt als je de bevestigingsmail hebt binnengekregen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je kunt jouw bestelling nog wijzigen, als het pakket nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Je kunt jouw bestelling annuleren, als het pakket nog niet verzonden is. Bij de verzending ontvang je een mail.

Kan ik artikelen met korting retourneren?

Ja dat kan, hiervoor gelden dezelfde retourvoorwaarden.

Retournering

Hoe krijg ik mijn verzendkosten terug na retournering?

Het betaalde bedrag (inclusief verzendkosten) wordt door Flourish teruggestort op jouw bankrekening als je hebt betaald via iDEAL.

Kan ik mijn aankoop per post retourneren?

Ja dat kan, meer details kun je vinden in de algemene voorwaarden.

Kan ik artikelen met korting retourneren?

Ja dat kan, hiervoor gelden dezelfde retourvoorwaarden.

Betaling

Kan ik achteraf betalen?

Nee, je kunt niet achteraf betalen.

Waar kan ik mijn betaalfactuur vinden?

Jouw betaalfactuur kun je vinden in de mail.

Welke betaalmethoden accepteert Flourish?

Je kunt betalen via de volgende betalingsmogelijkheden: iDEAL, Creditcard, Apple Pay, PayPal, Bancontact en SEPA-overboeking.

Overig

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Wij verkopen (nog) geen cadeaubonnen.

Wat kan ik doen als jullie niet leveren aan mijn land?

Dan kun jij contact met ons opnemen en kijken wij of dit wel mogelijk is.

Wat kan ik doen als mijn vraag hier niet tussen staat?

Je kunt dan contact met ons opnemen via onze mail, nummer of het contactformulier.